Pomóżcie mi naprawić bazę RPM-a - coś mi się solidnie zrąbało w systemie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 12 Paź 2015, 14:18:46 CEST

Dnia poniedziałek, 12 października 2015 13:30:01 Mateusz Korniak pisze:
[...]
> Zrób kopie /var/lib/rpm.
>
> Zobacz jaki efekt daje:
>
> /var/lib/rpm]# db5.2_verify A* Ba* C* Dirnames   F* G* I* N* O* P* R* S*
> T* V*
>
> Coś innego niż:
>
> BDB5105 Verification of * succeeded.
>
> ?
> A szczególnie dla Packages?

Baaardzo dziękuję za odzew. Na wszystkich plikach mam takie coś:

# db5.2_verify Packages
db5.2_verify: BDB2034 unable to allocate memory for mutex; resize mutex
region
db5.2_verify: Packages: Cannot allocate memory
BDB2034 Verification of Packages failed.

Po czym proces db5.2_verify usypia (w ps ax status jest S+) i można go
jedynie ubić przez kill -9.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\