Ostatnie kernele 4.1 i geninitrd: *.ko.xz: File format not recognized i geninitrd: WARNING: Possible missing firmware file, tak ma być?

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Czw, 15 Paź 2015, 12:01:03 CEST

On Thursday 15 October 2015 11:48:08 Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Masz pakiet xz? Które geninitrd?

Aj, miałem stare geninitrd-12736-2.noarch
po upgrejdzie do geninitrd-12749-3.noarch generuje się czysto.

Reszta:
xz-5.2.1-1.i686
xz-devel-5.2.1-1.i686
xz-libs-5.2.1-1.i686

Przepraszam za zbędny szum, pozdrowienia !

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,