ntpd-4.2.8p3-2.x86 _64 - czegoś brakuje?

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 15 Paź 2015, 12:36:58 CEST

Cześć.
Zauważyłem u jednego z klientów, że ntpd leży i nie chce się podnieść.
Po krótkim dochodzeniu okazało się, że winne są braki w pliku:
ntp.leapseconds. Więc na szybko, zachciałem zaktualizować ntpd do wersji
aktualnej z pakietu: ntpd-4.2.8p3-2.x86_64, bo może tam jest już to co
potrzeba, ale po aktualizacji obraził się i nie chce wstać także.
Efekt jest taki:
Automated Options Processing Error!
	/usr/sbin/ntpd called AutoOpts function with structure version 41:0:1.
	This exceeds the compiled library version:  41:0:16
(AutoOpts bug):  optionProcess() was called with invalid data.

No i o co chodzi? Czegoś mu brakuje? Coś jeszcze wymaga aktualizacji albo
doinstalowania? Bo nie wiem... :/

Grzegorz Pietrzak | tel. 504101590
Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.