Jak teraz zainstalować PLD od zera?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Paź 2015, 09:43:58 CEST

Dnia piątek, 23 października 2015 09:30:21 Mateusz Korniak pisze:

> Poświęcić 20G dysku na "ratunkowe" np Ubuntu ?
> Zbootował Ci się jakikolwiek krążek Linuxowy w UEFI?
> Może masz ciągle powłączane jakieś windowsowe "zabezpieczenia" secure boot
> itp ?

Wydaje mi się, że wszystko powyłączałem. Przynajmniej z poziomu BIOS-u.

Zacznijmy od tego, że komputer przyszedł z preinstalowanym Windows, ale
jeszcze tego Windowsa nie odpaliłem - chciałbym najpierw zrobić kopię dysku
bit-po-bicie tak, jak wyszedł z fabryki. A do tego ani nie mogę
przepartycjonować dysku, ani odpalać Windows.

Jak na razie nie odpaliłem żadnej płyty w UEFI. Knoppix 7.4.0 nie chce mi się
odpalić. To samo nasze RCD 14.xx. Ale w sumie czemu nie spróbować Ubuntu?
Zapuszczę ściąganie obrazu, wypalę i się okaże.