Re: Jak teraz zainstalować PLD od zera?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Pią, 23 Paź 2015, 09:48:33 CEST

Wiadomość napisana przez Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> w dniu 23 paź 2015, o godz. 09:43:

> Zacznijmy od tego, że komputer przyszedł z preinstalowanym Windows, ale
> jeszcze tego Windowsa nie odpaliłem - chciałbym najpierw zrobić kopię dysku
> bit-po-bicie tak, jak wyszedł z fabryki. A do tego ani nie mogę
> przepartycjonować dysku, ani odpalać Windows.

Ten tego… a nie prościej normalnie wyjąć dysk, podłączyć po USB do innego kompa i tam zrobić jego mirror 1:1?
Chyba jedynie MBA nie ma możliwości wyjęcia dysku…

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl