KiCad lub inne narzędzia do PCB - czy ktoś używa na PLD?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 6 Gru 2016, 10:43:20 CET

Dnia poniedziałek, 5 grudnia 2016 14:38:57 Light-I pisze:
[...]
> Ostatnio jak używałem to budowałem developerską wersję z bzr launchpada,
> nawet nie próbując używać tego co jest w oryginalnym specu z PLD.
> Program jest dość intensywnie rozwijany, ma wsparcie dla pythona, kilka
> commitów dziennie, tak więc Eagle się nie umywa, aczkolwiek do małej
> płyteczki nada się byle co.
> http://kicad-pcb.org/download/source/
> spece robione dość dawno na kolanie załączam.

No właśnie sam próbowałem spece dopasować, ale nie jestem w stanie zbudować
źródeł (teraz źródła używają cmake):

$ build
$ cd build
build$ cmake ..
[...]
-- Looking for getc_unlocked
-- Looking for getc_unlocked - found
CMake Error at
/usr/share/cmake/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:148 (message):
  Could NOT find wxWidgets (missing: wxWidgets_LIBRARIES
  wxWidgets_INCLUDE_DIRS) (Required is at least version "3.0.0")
Call Stack (most recent call first):
  /usr/share/cmake/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:388
(_FPHSA_FAILURE_MESSAGE)
  CMakeModules/FindwxWidgets.cmake:930 (find_package_handle_standard_args)
  CMakeLists.txt:442 (find_package)

-- Configuring incomplete, errors occurred!
See also "build/CMakeFiles/CMakeOutput.log".

build$ rpm -qa | grep wxWidget
wxWidgets-3.0.2-4.x86_64
wxWidgets-devel-3.0.2-4.x86_64
wxWidgets-utils-3.0.2-4.x86_64

Jak widać, odpowiednie biblioteki są, ale nie są wykrywane. W piku z logiem,
do którego jestem odsyłany, nie ma nic negatywnego, ostatni test kończy się
poprawnie i dotyczy OpenMP (nie jest widoczny na tym wyjściu). Kicha.