Re: KiCad lub inne narzêdzia do PCB - czy kto¶ u¿ywa na PLD?

Bart³omiej Zimoñ uzi18 w o2.pl
Wto, 6 Gru 2016, 21:42:49 CET

   Mozna tez sprobowac kreatora scbematow i plytek online np.Â
   [1]https://easyeda.com

   Do prostej plytki powinno wystarczyc.

   Åukasz MaÅko <masko w ipipan.waw.pl> 06.12.2016 10:44 AM napisaÅ(a):

     Dnia poniedziaÅek, 5 grudnia 2016 14:38:57 Light-I pisze:
     [...]
     > Ostatnio jak używaÅem to budowaÅem developerskÄ wersjÄ z bzr
     launchpada,
     > nawet nie próbujÄc używaÄ tego co jest w oryginalnym specu z
     PLD.
     > Program jest doÅÄ intensywnie rozwijany, ma wsparcie dla pythona,
     kilka
     > commitów dziennie, tak wiÄc Eagle siÄ nie umywa, aczkolwiek do
     maÅej
     > pÅyteczki nada siÄ byle co.
     > [2]http://kicad-pcb.org/download/source/
     > spece robione doÅÄ dawno na kolanie zaÅÄczam.
     No wÅaÅnie sam próbowaÅem spece dopasowaÄ, ale nie jestem w stanie
     zbudowaÄ
     źródeÅ (teraz źródÅa używajÄ cmake):
     $ build
     $ cd build
     build$ cmake ..
     [...]
     -- Looking for getc_unlocked
     -- Looking for getc_unlocked - found
     CMake Error at
     /usr/share/cmake/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:148
     (message):
     Â  Could NOT find wxWidgets (missing: wxWidgets_LIBRARIES
     Â  wxWidgets_INCLUDE_DIRS) (Required is at least version "3.0.0")
     Call Stack (most recent call first):
     Â  /usr/share/cmake/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:388
     (_FPHSA_FAILURE_MESSAGE)
     Â  CMakeModules/FindwxWidgets.cmake:930
     (find_package_handle_standard_args)
     Â  CMakeLists.txt:442 (find_package)
     -- Configuring incomplete, errors occurred!
     See also "build/CMakeFiles/CMakeOutput.log".
     build$ rpm -qa | grep wxWidget
     wxWidgets-3.0.2-4.x86_64
     wxWidgets-devel-3.0.2-4.x86_64
     wxWidgets-utils-3.0.2-4.x86_64
     Jak widaÄ, odpowiednie biblioteki sÄ, ale nie sÄ wykrywane. W piku z
     logiem,
     do którego jestem odsyÅany, nie ma nic negatywnego, ostatni test
     koÅczy siÄ
     poprawnie i dotyczy OpenMP (nie jest widoczny na tym wyjÅciu).
     Kicha.
     --
     Åukasz
     MaÅko                               Â