stabilna wersja PLD :)

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Pią, 30 Gru 2016, 13:28:53 CET

On Friday 30 of December 2016 12:24:57 Krzysztof Szwaba wrote:
> Jaka jest aktualnie stabilna wersja PLD ?
> (..) mam dylemat czy
> stawiać z archiwalnych repo (th-2015) czy aktualnego ?

Obstawiałbym ze obie są tak samo "stabilne", więc użyłbym aktualnego.

> Czy aktualnie systemd jest już obligatoryjne czy dalej można korzystać
> z rc-scripts ?

Nie jest, ale ja osobiście zachęcam do przejścia na systemd.
Choć to może zależeć od zakresu pakietów jakie się używa.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,