python-PyQt4-4.11.4-5 jest nadal popsute

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 31 Gru 2016, 11:19:07 CET

Nie wiem, z czego to wynika (prawdopodobnie z zależności), ale python-
PyQt4-4.11.4-5 nadal nie pozwala plasma-desktop na poprawne uruchomienie się i
start KDE kończy się każdorazowo segfaultem plasmy. Ostatnia działająca u mnie
wersja to *-3. Dotyczy i686 i x86-64.

Jeśli komuś działa, proszę o potwierdzenie (jak nie działa - również).