iceweasel

Bartek Szady bszx-pld w bszx.eu
Sob, 13 Lut 2016, 11:32:09 CET

On 02/12/16 17:10, Łukasz Maśko wrote:
> Na konkretnych stronach czy ot tak po prostu? Mi ostatnio nie sprawia
> problemów chociaż muszę przyznać, że nie używam go zbyt wiele (na "korzyść"
> chrome od Google).
Tak po prostu. Tym razem padł gdy zostawiłem laptopa z zablokowanym
ekranem. Podziałał ok 12h.
Iceweasel uruchamiam przywracając poprzednią sesję czyli zwykle mam
otwarte >20 okien z kilkunastoma zakładkami w każdym.

Wersje niepadające (<=39 o ile mnie pamięć nie myli) działały z czasem
coraz wolniej tak że po ok tygodniu musiałem restartować bo stawały się
nieużywalne.

Pozdrawiam
         Bartek