Re: chromium browser po update - nie odtwarza filmów

Light-I light-i w o2.pl
Sob, 1 Paź 2016, 22:52:03 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 30.09.2016, 17:04, od Light-I:
> Hej, mam problem, wieki nie upgradowalem systemu i wszystko mi działało, ale
> potrzebowałem coś doinstalować, wiec poszedł upgrade.
> Wszystko mi ładnie śmiga jak poprzednio oprócz tego, że chromium-browser stęka,
> pokazuje pierwszą klatkę filmu i popada w zamyślenie.
Wychodzi na to, że z jakiegoś powodu przeglądarka nie radzi sobie z dźwiękiem.
$ builder chromium-browser-ffmpegsumo
# ln -s /usr/lib64/libffmpegsumo.so.0 /usr/lib64/chromium-browser/plugins
Po powyższym nadal w oknie wtyczek (chrome://plugins/) figurują tylko wbudowane
wtyczki do przeglądania pdf.
Jakieś rady?

--
Pozdrawiam,