chromium browser po update - nie odtwarza filmów

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 3 Paź 2016, 09:36:45 CEST

Dnia sobota, 1 października 2016 22:52:03 Light-I pisze:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 30.09.2016, 17:04, od Light-I:
>
> Wychodzi na to, że z jakiegoś powodu przeglądarka nie radzi sobie z
> dźwiękiem. $ builder chromium-browser-ffmpegsumo
> # ln -s /usr/lib64/libffmpegsumo.so.0 /usr/lib64/chromium-browser/plugins
> Po powyższym nadal w oknie wtyczek (chrome://plugins/) figurują tylko
> wbudowane wtyczki do przeglądania pdf.
> Jakieś rady?

Zerknij na paczkę o nazwie chromium-browser-chrome-plugins. Ja sam
zapuszczam kompilację i zobaczę, jak to jest u mnie.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\