Re: chromium browser po update - nie odtwarza filmów

Light-I light-i w o2.pl
Pią, 30 Wrz 2016, 17:19:09 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 30.09.2016, 17:04, od Light-I:
> Hej, mam problem, wieki nie upgradowalem systemu i wszystko mi działało, ale
> potrzebowałem coś doinstalować, wiec poszedł upgrade.
> Wszystko mi ładnie śmiga jak poprzednio oprócz tego, że chromium-browser stęka,
> pokazuje pierwszą klatkę filmu i popada w zamyślenie.
> ls -I chromium*
> chromium-browser-50.0.2661.102-1.x86_64
> chromium-browser-l10n-50.0.2661.102-1.noarch
> 2 pakiety
> Używam xfce4 z przyległościami jako managera okien.
> Firefox odpala filmy elegancko, pomimo, że dawniej czepiał się o flasha, więc
> [...]
Tytułem uzupełnienia, bo konsola mi szaleje w ten sposób, niezależnie czy ten
katalog wywalę, czy nie:
[17126:17146:0930/170857:ERROR:zygote_host_impl_linux.cc(162)] Failed to adjust
OOM score of renderer with pid 18675: Brak dostępu
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile

--
Pozdrawiam,
Light-I