ifup eth0 + dhcpcd = interface nie wstaje

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 22 Gru 2017, 23:52:02 CET

Dnia piątek, 22 grudnia 2017 23:29:39 Łukasz Maśko pisze:
[...]
> Przejrzę. I dam znać.

Zwiększenie timoutu w /lib/rc-scripts/functions.network z 0.5s na 1s wydaje
się załatwiać problem. Nie wiem, skąd się wzięła akurat wartość 0.5. U mnie
jest za mała. Mogłoby to być konfigurowalne jakimś parametrem... Na razie
zostawię z poprawką na 1s.

Dzięki za namiar na miejsce.