sytemd-networkd-232 a kakrta WiFi

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 27 Lut 2017, 19:54:34 CET

Dnia poniedziałek, 27 lutego 2017 18:55:31 Jan Rękorajski pisze:

> To że przestały działać standardowe skrypty jest cokolwiek dziwnie, nie
> zauważyłem żadnych zmian w okolicach tego serwisu.
>
> Możesz podać co mówi 'systemctl status network.service' i czy jest
> cokolwiem w logach na temat tego serwisu?

Najwyraźniej miałem toto wyłączone:

$ sudo systemctl status network.service
● network.service - Initialize network
   Loaded: loaded (/lib/systemd/system/network.service; disabled; vendor
preset: enabled)
   Active: inactive (dead)

Zrobiłem systemctl enable network.service, może wystarczy. A swoją drogą -
czemu toto zostało wyłączone przy aktualizacji? Wcześniej działało bez
problemu.