sytemd-networkd-232 a kakrta WiFi

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Pon, 27 Lut 2017, 18:55:31 CET

On Mon, 27 Feb 2017, Łukasz Maśko wrote:

> Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jak poprawnie skonfigurować kartę WiFi pod
> systemd-networkd? Po przejściu na wersję 232 systemd przestały się uruchamiać
> standardowe skrypty podnoszące sieć [...]

To że przestały działać standardowe skrypty jest cokolwiek dziwnie, nie
zauważyłem żadnych zmian w okolicach tego serwisu.

Możesz podać co mówi 'systemctl status network.service' i czy jest
cokolwiem w logach na temat tego serwisu?

[...] bo nie wiem jak używać networkd :(

> PS. po deinstalacji systemd-consoled nazwa pliku /etc/vconsole.conf jest
> zmieniana na vconsole.conf.rpmsave i po restarcie konsoola nie wstaje jak
> powinna. Przydałoby się dorobić jakiś warning.

Dorobi się trigger żeby zachować stary plik.

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/