PLD i (U)EFI

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Wto, 26 Wrz 2017, 10:24:36 CEST

On Tuesday 26 of September 2017 00:05:32 JG wrote:
> W dniu Mon, 25 Sep 2017 13:43:59 +0200
>
> Jeśli nie widzisz ekranu gruba, pewnie przeszkadza Ci secure boot.

W całkowitej desperacji możesz zainstalować równolegle do PLD, Ubuntu.
ubuntowski instalator powinien sobie poradzić z instalacją gruba na (U)EFI z
automatu. Można sobie podejrzeć jak to jest zrobione.
Dwa, Ubuntu uruchamia gruba nawet z secure boot, którego wyłączenie nie zawsze
jest trywialne.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,