PAM unable to dlopen(/lib/security/pam_unix.so): /lib/libc.so.6: version `GLIBC_2.28' not found (required by /lib/libnsl.so.1)

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Pon, 13 Sie 2018, 15:46:05 CEST

On Monday 13 of August 2018, Łukasz Maśko wrote:
> Komunikatem jak w temacie uraczył mnie dzisiaj (w logach) serwerek, gdy
> próbowałem się do niego podłączyć po ftp (potrzebuję zwykłego ftp do
> usprawnienia ściągania rzeczy z Amigi). O co mu może chodzić?
>
> Komputer chodzi na aktualnym Th+ready+test.

Proces odpalony z starym glibc, a próbuje ładować .so wymagające nowego.
Musisz zrestartować ftpd.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )