Re: kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Pon, 27 Sie 2018, 21:28:29 CEST

On 15/12/2011 08:17, Łukasz Głębicki wrote:

> Generalnie mam takie wrażanie, że kde 4 jest do dupy w porównaniu z 3, która
> stabilnością i łatwością użycia było dużo bardziej dopracowane.

Z kmailem i kde4 jest taki problem, że w pewnym momencie pojawił się
kmail2 i część bibliotek dostosowali pod kmaila 2 jeszcze w trakcie
życia kde4.

I w taki to oto sposób nie można mieć za nowego kdepimlibs jak się
jeszcze używa kmaila 1 itd. Ogólnie bagno.

U mnie kmail1 działał całkiem dobrze ale na lokalnej poczcie (zasysanej
z imap i pop3 fetchmailem).

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )