Roundcube

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Czw, 21 Cze 2018, 16:36:24 CEST

> tak jak kazdą inną "stronkę w php"
>
> sciagniej tgz'ta ze strony roundcube'a,
> rozpakuj do odpowiedniego katalogu,
> nadaj odpwoiednie uprawnienia,
> dostosuj plik konfiguracyjny apki
>  ciesz sie zyciem. nie samymi rpm'ai człowiek zyje.
Dobra, temat zamknięty.

Obecnie jestem na takim etapie, iż pozostawiłem paczki dla php53,
wgrałem odpowiedniki dla php54 oraz w apache'u jest mod_php54.
Squire działa do połowy (połowa funkcji do poprawki - przepisania).

Ponadto brakuje zależności w paczkach do roundcubemail:
poldek:/all-avail> install roundcubemail-* -t
Przetwarzanie zależności...
uwaga: roundcubemail-1.3.6-1.noarch: nie znaleziono sugerowanego
php(Imagick), pominięto
uwaga: roundcubemail-1.3.6-1.noarch: nie znaleziono sugerowanego
php-pear-Crypt_GPG >= 1.6.0, pominięto
Są 4 pakiety do instalacji:
I roundcubemail-1.3.6-1.noarch  roundcubemail-setup-1.3.6-1.noarch
roundcubemail-skin-classic-1.3.6-1.noarch
I roundcubemail-skin-larry-1.3.6-1.noarch
Brak 2 zależności.

Od 9:00 rano do 16:00 przywracałem serwer   !!!!
Jakaś paranoja.
Ubuntu 2 pełne serwery z kontenerami, virtualkami, aktualizacje robię z
zamkniętymi oczami.
Fedora to samo.
Debian.
Windows nawet.

Centos, Gentoo, PLD , kropię wodą święconą monitor zanim cokolwiek puszcze.
Jakaś masakra.