Roundcube

Grzesiek gzohop w gmail.com
Czw, 21 Cze 2018, 22:40:05 CEST

W dniu 21.06.2018 o 16:36, lord_Niedzwiedz pisze:

> Dobra, temat zamknięty.
>
> Obecnie jestem na takim etapie, iż pozostawiłem paczki dla php53,
> wgrałem odpowiedniki dla php54 oraz w apache'u jest mod_php54.
> Squire działa do połowy (połowa funkcji do poprawki - przepisania).
>
> Ponadto brakuje zależności w paczkach do roundcubemail:
> poldek:/all-avail> install roundcubemail-* -t
> Przetwarzanie zależności...
> uwaga: roundcubemail-1.3.6-1.noarch: nie znaleziono sugerowanego
> php(Imagick), pominięto
> uwaga: roundcubemail-1.3.6-1.noarch: nie znaleziono sugerowanego
> php-pear-Crypt_GPG >= 1.6.0, pominięto
> [...]
Ale tutaj brakuje suggests, nie są wymagane do instalacji.

Jak masz to w vserverze to po prostu postaw vserver tylko z roundcube i
mod_proxy przerzuć tam ruch z tego oryginalnego, na przyszłość nie
będzie problemu z zależnościami pomiędzy aplikacjami ;)

W załączniku lista paczek które instaluje z wyłączonym suggests i dają
działający roudcube z mysql