Co dolega X-om?

Jan Palus jpalus w fastmail.com
Czw, 21 Cze 2018, 17:41:19 CEST

On Thu, Jun 21, 2018, at 4:12 PM, Łukasz Maśko wrote:
> Karta graficzna to NVIDIA G86 [Quadro NVS 290]. Jak widać powyżej, działałem
> do tej pory na Nouveau z racji braku wsparcia w najnowszych sterownikach
> binarnych. No ale teraz już wstać nie chce. Kernel 4.17.2-1, X-y 1.20.0-1.

Dwie uwagi luzno zwiazane z pytaniem:
- tez mam problem z Xami 1.20 ale w PLD dzialajacym jako guest w VirtualBoxie, cofniecie do 1.19.6 rozwiazuje problem. Mozliwosc zdebugowania bede mial dopiero w okolicach przyszlego tygodnia. Natomiast natywnie dzialajace PLD na dwoch innych maszychnach, obie z NVidia, nie ma zadnych problemow (seterowniki binarne)
- jezeli chcialbyc sprobowac sterownikow binarnych to xorg-driver-video-nvidia-legacy-340xx powinno nadal obslugiwac Quadro NVS 290