Co dolega X-om?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 21 Cze 2018, 19:42:31 CEST

Dnia czwartek, 21 czerwca 2018 17:41:19 Jan Palus pisze:
[...]
> Dwie uwagi luzno zwiazane z pytaniem:
> - tez mam problem z Xami 1.20 ale w PLD dzialajacym jako guest w
> VirtualBoxie, cofniecie do 1.19.6 rozwiazuje problem. Mozliwosc
> zdebugowania bede mial dopiero w okolicach przyszlego tygodnia. Natomiast
> natywnie dzialajace PLD na dwoch innych maszychnach, obie z NVidia, nie ma
> zadnych problemow (seterowniki binarne)

Przy Intelowych sterownikach nie ma problemu, na laptopie wszystko działa jak
trzeba. Tylko ta NVidia problematyczna. Zapewne masz rację i to kwestia wersji
XServera.

> - jezeli chcialbyc sprobowac
> sterownikow binarnych to xorg-driver-video-nvidia-legacy-340xx powinno
> nadal obslugiwac Quadro NVS 290

Na razie nie mam napinki, poczekam na nowszą wersję. Albo X-ów, albo Nouveau.
Może poprawią. A jak mnie przyciśnie to zrobię downgrade. Z kompa korzystam
głównie zdalnie.