Jaka wirtualizacja? Czy linux-vserver umiera?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Pon, 14 Maj 2018, 16:54:38 CEST

Wiadomość napisana przez Mateusz <mateusz-lists w ant.gliwice.pl> w dniu 14.05.2018, o godz. 16:50:

> Nie wiem czy podział zasobów będzie satysfakcjonujący, ale z vserverów
> przeszliśmy na LXC , ruch z zewnątrz via LVS.

No właśnie, teraz czytam że LXC jest OOTB w kernelu. Muszę trochę zagłębić się w porównaniach poszczególnych
rozwiązań.

Pozdrawiam,
—
Jacek