Jaka wirtualizacja? Czy linux-vserver umiera?

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Czw, 17 Maj 2018, 17:29:03 CEST

> Biorąc pod uwagę moje potrzeby to chyba kontenery spokojnie wystarczają. KVM+Qemu zżera trochę zasobów, czy się mylę?
Kontener na tirze lub tir na tirze (taka różnica ;)))  ).
> Martwi mnie to co piszesz, że lxc jest mniej fajne niż vservers - czego w nim brakuje w porównaniu do vservera?

Moim subiektywnym zdaniem ;)
Vserver był w prostej linii rozwinięciem jaila/chroot'a - dzięki temu
była duża beznarzutowość.
LXC daje trochę więcej (może i dobrze z drugiej strony).