Aktualizacja Qt 4.8.7-23 kaszani system

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Paź 2019, 14:52:07 CEST

Dnia sobota, 12 października 2019 13:35:08 Jan Rękorajski pisze:
[...]
> Zrobione.

Niestety, to nie to. W logach wciąż takie kwiatki:

kcmshell(8517)/phonon (KDE plugin): Can not create backend object from factory
for  "VLC" ,  "phonon_vlc" :
 "Nie można znaleźć wtyczki 'VLC' dla programu 'kcmshell'"
kcmshell(8517)/phonon (KDE plugin): Can not create backend object from factory
for  "MPlayer" ,  "phonon_mplayer" :
 "Nie można znaleźć wtyczki 'MPlayer' dla programu 'kcmshell'"
kcmshell(8517)/phonon (KDE plugin): Can not create backend object from factory
for  "GStreamer" ,  "phonon_gstreamer" :
 "Nie można znaleźć wtyczki 'GStreamer' dla programu 'kcmshell'"
WARNING: bool Phonon::FactoryPrivate::createBackend() phonon backend plugin
could not be loaded

Odpowiednie wtyczki mam. Chyba muszę założyć, że to już nie będzie dobrze
działać i zmusić się do przejścia na KDE5. Żeby ono tylko było tak
funkcjonalne jak 4-ka :-(