Aktualizacja Qt 4.8.7-23 kaszani system

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Sob, 12 Paź 2019, 19:58:30 CEST

On Sat, 12 Oct 2019, Łukasz Maśko wrote:

> Dnia sobota, 12 października 2019 13:35:08 Jan Rękorajski pisze:
> [...]
>
> Niestety, to nie to. W logach wciąż takie kwiatki:
>
> kcmshell(8517)/phonon (KDE plugin): Can not create backend object from factory
> for  "VLC" ,  "phonon_vlc" :
>  "Nie można znaleźć wtyczki 'VLC' dla programu 'kcmshell'"
> kcmshell(8517)/phonon (KDE plugin): Can not create backend object from factory
> for  "MPlayer" ,  "phonon_mplayer" :
>  "Nie można znaleźć wtyczki 'MPlayer' dla programu 'kcmshell'"
> kcmshell(8517)/phonon (KDE plugin): Can not create backend object from factory
> [...]

Przebudowałem jeszcze wtyczki.
Prawda jest taka że już w tej chwili nie da się przebudować kilku paczek
z KDE4 i niektóre biblioteki porzuciły wsparcie dla Qt4 / KDE4. Więc
raczej nie masz wyjścia, bo to już staje się niemożliwe do utrzymywania.

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/