Zwalony ghostscript 9.52-1

Adam Skowronski tytus.mastah w gmail.com
Sob, 4 Kwi 2020, 17:54:50 CEST

Witam,
dzisiaj mój dzień minął mi pod znakiem reanimowania drukarki, którą mam
dosyć starą i nagle przestała działać, co w czasie, kiedy dzieci dostają
materiały do wydrukowania - jest niedobrą sytuacją.

Po przeinstalowaniu wszystkiego co mogłem odkryłem, że tak naprawdę problem
nie leży w drukarce tylko gdzieś w ghostscriptcie - bo nie działa polecenie
ps2ps albo ps2pdf itp.

Błąd który był mówił:
Fontmap.local ends prematurely!

Naprawiłem to, choć nie wiem, co innego zepsułem usuwając dwie ostatnie
linie z pliku:
/usr/share/ghostscript/9.52/Resource/Init/Fontmap

Dlaczego - bo ten plik w wersji 9.25 ghostscripta nie zawierał tych dwóch
linii.
Nie wiem, czy kogoś z Was spotkały takie problemy, ale gdyby - to macie
gotowe obejście.

Adam Skowroński