Zwalony ghostscript 9.52-1

masko w ipipan.waw.pl masko w ipipan.waw.pl
Sob, 4 Kwi 2020, 18:05:19 CEST

   MiaĹem to samo poradziĹem sobie inaczej - zmieniĹem sterownik drukarki
   na inny. SiÄdÄ do kompa to mogÄ napisaÄ jaki byĹ i na jaki zmieniĹem.
   Ale bĹÄd byĹ tak jak piszesz.
   --
   Pozdrawiam. Ĺukasz MaĹko
   Przepraszam za top-posting, wysĹane z urzÄdzenia mobilnego.

   4 kwi 2020 17:54 Adam Skowronski <tytus.mastah w gmail.com> napisaĹ(a):

     Witam,
     dzisiaj mój dzien minal/ mi pod znakiem reanimowania drukarki, która
     mam
     dosyc stara i nagle przestal/a dzial/ac, co w czasie, kiedy dzieci
     dostaja
     material/y do wydrukowania - jest niedobra sytuacja.
     Po przeinstalowaniu wszystkiego co mogl/em odkryl/em, ze tak
     naprawde problem
     nie lezy w drukarce tylko gdzies w ghostscriptcie - bo nie dzial/a
     polecenie
     ps2ps albo ps2pdf itp.
     Bl/ad który byl/ mówil/:
     Fontmap.local ends prematurely!
     Naprawil/em to, choc nie wiem, co innego zepsul/em usuwajac dwie
     ostatnie
     linie z pliku:
     /usr/share/ghostscript/9.52/Resource/Init/Fontmap
     Dlaczego - bo ten plik w wersji 9.25 ghostscripta nie zawieral/ tych
     dwóch
     linii.
     Nie wiem, czy kogos z Was spotkal/y takie problemy, ale gdyby - to
     macie
     gotowe obejscie.
     Adam Skowronski