Stacja robocza na Lenovo Thinkpad P70

Krzysztof Mrozowicz krzysztof w mrozowicz.eu
Nie, 24 Sty 2021, 11:52:18 CET

W dniu 23.01.2021 o 17:53, GMAIL pisze:
> Mogę liczyć na pomoc w instalacji i konfiguracji?
> Dawno go nie instalowałem? Czy da się zrobić aby raz zainstalować system, a pozniej tylko go uaktualniać, zmieniać tylko w poldku co rok nowe repo? Na pc mam winde i juz mi dziala 6 rok z rzędu.

Ja używam PLD na thinkpadzie t420. Nie sprawia mi żadnych kłopotów.
Jeśli chodzi o desktop, to mi się wspaniale sprawdza XFCE. O KDE nie
wiem właściwie nic. Najwięcej doświadczenia mam z wersją 3.x tego
środowiska.

Jeśli chodzi o instalację, to pytaj tutaj. Postaram się odpowiedzieć.

--
Krzysiek