Stacja robocza na Lenovo Thinkpad P70

Marcin Szramowiat marcinszramowiat w gmail.com
Nie, 24 Sty 2021, 13:56:02 CET

   Zastanawiam sie jeszcze czy nie uzyc zamiast KDE, fluxboxa? Zawsze mi
   sie podobal/.
   Póki co to musze zaczac od instalacji samego systemu.
   Mój procesor to i7-6820HQ. Jaka wybrac architekture: i686 czy x86_64?
   Co uzyc: lilo, elilo, grub, grub2?
   Co do dysku: ext3, ext4 czy xfs?
   Co do kernela widze ze najnowszy to kernel-5.9.14-1.?
   system, a pozniej tylko go uaktualniac, zmieniac tylko w poldku co rok
   nowe repo? Na pc mam winde i juz mi dziala 6 rok z rzedu.
   > Ja uzywam PLD na thinkpadzie t420. Nie sprawia mi zadnych kl/opotów.
   Jesli chodzi o desktop, to mi sie wspaniale sprawdza XFCE. O KDE nie
   wiem wl/asciwie nic. Najwiecej doswiadczenia mam z wersja 3.x tego
   srodowiska.
   > Jesli chodzi o instalacje, to pytaj tutaj. Postaram sie odpowiedziec.
   > --
   > Krzysiek
   Pozdrowienia,
    Marcin Szramowiat