Update on PLD Th snapshots

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Sob, 8 Sty 2022, 10:27:26 CET

On Mon, 03 Jan 2022, Andrzej Dopierała wrote:

> Czyli czas na zrobienie backupu jest do końca stycznia? ;)

Jeśli go potrzebujesz :)

> (Nie)stety mam jeszcze kilka pld które bardzo rzadko aktualizuję - w tym
> conajmniej jedno z th-2017 ;) O ile dobrze kojarzę z th-X można w miarę
> spokojnie przejść na th-(X+1), ale większe skoki chyba nie działają?

Prawdę mówiąc to i przejście na X+1 może być ciężkie. Soft zmienia się
czasem tak, że nawet na bieżąco bywają problemy. A to jakiś pakiet
wyleci, a to się zmieni tak że bez ręcznej interwencji się nie obejdzie.

Ostatnio robiłem update systemu nie ruszanego od roku i trochę mi to
niestety zajęło.

A tak swoją drogą, to trzymanie starych snapshotów, które nie są
odświeżane może być nezbyt bezpieczne. Nie wiadomo ile tam, załatanych
później, dziur siedzi.