Odp.: Brak możliwości uruchomienia PLD na LUKS root po aktualizacji systemd do 253.1

Krzysztof Mrozowicz krzysztof w mrozowicz.eu
Śro, 15 Mar 2023, 14:10:21 CET

Hej, wydaje mi się, że ja musiałem odpalić dracut żeby nowe komponenty systemd dostały się to initramfs.

Pozdrawiam

	  Oryginalna wiadomość

Od: zawadaa w gmail.com
Wysłano: 15 marca 2023 12:53
Do: pld-users-pl w lists.pld-linux.org
Odp. do: pld-users-pl w lists.pld-linux.org
Temat: Brak możliwości uruchomienia PLD na LUKS root po aktualizacji systemd do 253.1

   Hej,

   jak w temacie. Nie ma pytania o hasl/o przy bootowaniu tylko "kreci"
   job od LUKS'a

   Niestety nie pamietam jaki i nie zrobil/em foty - akurat jak bardzo
   potrzebowal/em kompa to sie wydarzyl/ reboot...

   Odpalenie z rescue Debiana, chroot i downgrade do wersji 252.5
   zal/atwil/ temat.

   Czy to jakas specyfika u mnie czy tez ktos tak ma, a sie nie chwali?
   ;-)

   --

   Andrzej Zawadzki