Co zamiast linux-vserver.org?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Śro, 22 Mar 2023, 11:48:52 CET

Wiadomość napisana przez lord_Niedzwiedz <sir_Misiek w o2.pl> w dniu 16.03.2023, o godz. 10:42:

> Też od dawna używam proxmoxa.
> Szkoda tylko, iż nie ma domyślnego kontenerka z turnkeylinuxa z PLD na nim  ;)

Ten proxmox brzmi kusząco.
A jak wygląda możliwość odpalenia w nim jakiejś obecnej wirtualki którą mam? Tzn. mam jakiś vserver z wieloma starszymi wersjami pakietów i chciałbym to odpalić dokładnie w takiej formie w jakiej jest obecnie - jest to możliwe?

Pozdrawiam,
—
Jacek