Co zamiast linux-vserver.org?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Śro, 22 Mar 2023, 12:07:14 CET

On 22.03.2023 11:48, Jacek Osiecki wrote:
> Wiadomość napisana przez lord_Niedzwiedz <sir_Misiek w o2.pl> w dniu 16.03.2023, o godz. 10:42:

> Ten proxmox brzmi kusząco.
> A jak wygląda możliwość odpalenia w nim jakiejś obecnej wirtualki którą mam? Tzn. mam jakiś vserver z wieloma starszymi wersjami pakietów i chciałbym to odpalić dokładnie w takiej formie w jakiej jest obecnie - jest to możliwe?

Odpalić możesz hosta (+ guesty w środku) całego w miarę bez modyfikacji
w jednej VMce proxmoxowej.

Samego guesta nie da rady bez doinstalowania paczek, kernela (m.in. tego
wszystkiego co uninstall -t vserver-packages --nofollow by powiedziało)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )