Instalator PLD

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Fri Oct 4 09:14:07 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 08:54:25AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Bez sesu. Ani grub ani lilo nie potrafią się zainstalwoać w boot rekordzie
> partycji DOS/Win*. Taka instalacja spowodowałaby uszkodznaie zawartości
> wolumenu.
> Wybierz jeden z nich i uzywaj. Znudzi Ci się jeden to zmiń na druugi.

Zgaduję, że chodziło o instalację w bootrecordzie partycji z linuxem.
Jest to możliwe i pytanie pada. Nie wiem jakiego masz tam bootloadera,
ale jeśli to coś około M$ to grub pewnie będzie lepszy :)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h