404 apaczowe w PLD

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Tue Feb 11 01:56:30 CET 2003

On/Dnia Tue, Feb 11, 2003 at 01:17:35AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> [...]
> o to czy może redystrybuować to co sam udostępniłeś do owej.
>
> [..]
>
> Nie mógłbyś się tu niczym podeprzeć bo inicjująć redystrybucję nie
> zastrzegłeś sobie prawa do decydowanai o warunkch redystrybucji przez
> innych. Taki jest stan prawny tego typu przypadków.
>
> Mówiąc inaczej jeżeli zdaża Ci swie coś od czasu publikować i chcesz mieć
> kontrolę nad tym jak to sie rozchodzi musisz sobie zastrzec do tego prawo.
> Nie tracisz praw intelektualnych ale postępując bez tego zastrzerzenia nie
> ograniczasz prawa do redystrybucji i używania tych zasobów przez innych.
Można wiedzieć skąd te informacje? Jakieś brednie maksymalne.

http://www.vagla.pl/skrypts/prawo_autorskie_naruszenia.htm
http://www.vagla.pl/skrypts/mgr_m_adamczyk.pdf
http://www.vagla.pl/skrypts/prawo_autorskie_wlasnosc.htm
http://webmaster.pckurier.pl/2000/luty/okon/utwor.html

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm at sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux