PLD-devel (bylo info: modutils-2.1.107

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 26 Sie 1998, 19:59:22 CEST

On Wed, 26 Aug 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
[...ciach...]
> Owszem czasami sie jakas nie chce podniesc jak sie kernel zmieni ale
> jak sie juz taka podniesie to chodzi stabilnie (przynajmniej dla mnie).
> PO ostatnie jak ktos bedzie instalowal PLD-stable to bedzie wiedzial co
> robi....
Ok, points taken, odwoluje co powiedzialem - tnijcie tego kerneld.
Oczywiscie w -stable powinien zostac.

I jeszcze jedna sprawa apropos tego ppp... jaka zawartosc ma plik
/etc/ppp/options w wygenerowanym gotowym pakiecie ?

Pzdr.
Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."