Zarzadzam upgrade stable ! ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 29 Gru 1998, 20:17:42 CET

On Tue, 29 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> (trzeba dodać programik z Debiana do bezpiecznego updateowania
> passwd/group/shadow .. trgo też brakuje w devel i to jest dla mniue
> powodem tego, że stable po mimo nazwy dla minie ma nadal stan
> nieustalony).

Zaraz, zaraz o jakim programiku mowisz ? I co masz na mysli pod nazwa
bezpieczne updatowanie ? Bo jezeli chodzi o "nieusuwanie" plikow shadow
passwd, group to devel to ma poza tym nic po standardowej instalacji
Tornada nie pa prawa sie dziac z tymi plikami bez wiedzy super-uzytkownika
(oprocz passwd) -> wszytsko jest bez "S"-ek a jak ma to bez wpisow w
/etc/security/chfn,chsh nikt nie bedzie w stanie zodyfikowac czegokolwiek
w tych plikach ....

> Potem się zabiorę za resztę, o której wspominasz. Jeżeli ktoś ma chęć to
> może mi pomc próbujac czyścić po kolej spece do kernela, XFree, net-tools
> pod kontem tych drobnych różnic jakie są w stable. Wdzieczny będę za

O.K jak zagwarantujesz, ze nic nie bedzie gnilo miesiacami w incomingu
to pod kontem stable przygotujemy troche pakietow systemowych dla:

			1.0 PLD Linux Zefirek ;)

Poki co zrob co masz zrobic i wyczysc co jest w chwili obecnej w incomingu
aby nie starszylo ludzi, wywal to i daj znac wtedy zajmiemy sie reszta...

> %post
> /sbin/install-info /usr/info/<file>.info.gz /etc/info-dir
>
> %preun
> if [ $1 = 0 ]; then
>         /sbin/install-info --delete /usr/info/<file>.info.gz /etc/info-dir
> fi

Ja tak mam na develu i tak raczej zostanie a patchowac bedziemy *.texinfo

> Co do jeszcze kernela, to IMHO jeszcze za szybko żeby ostatecznie się na
> to przerzucać. Wydaje mi się, że przez pewien okres czasu trzeba będzie
> tolerować jeszcze dwa kernele (2.0.37 + pre AC) i przyszłe 2.2.0 (nadal
> jest jeszcze pre ;).

Nie za szybko nie za szybko ... wywalaj te kapcie 2.0.x i zapomnij o nich
raz dwa ;) Aha i nie zapomnij zmienic naglowkow na wun'ie aby
nowokompilowane pakiety "poczuly" juz 2.2.x (jajo tez zmien ;)

> Jak się pojawi final 2.2.0 to łaj not :)

 ... no to mozesz juz wstawiac do lodowki ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin