Zarzadzam upgrade stable ! ;)

Wto, 29 Gru 1998, 20:31:56 CET

On Tue, 29 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
[..]
> O.K jak zagwarantujesz, ze nic nie bedzie gnilo miesiacami w incomingu
> to pod kontem stable przygotujemy troche pakietow systemowych dla:
>
> 			1.0 PLD Linux Zefirek ;)

Nie wiem jak innym ale mi się podoba i nie mam nic przeciwko żeby tak się
nazywała wersja 1.0 (potem siłe wiatru można dalej stopniować :)
Chyba, że w międzyczasie pojawi się jakaś inna koncepcja nazewnictwa.
Jak się wiatry skończą to można się wziąc za coś spokojniejszego ;)

[..]
> Ja tak mam na develu i tak raczej zostanie a patchowac bedziemy *.texinfo

To w devel sobie to darujcie, bo przez najbliższe dni będzie wchiodzić
do pakietów ze stable to co mam już zrobione.