Zarzadzam upgrade stable ! ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 29 Gru 1998, 20:58:16 CET

On Tue, 29 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba, że w międzyczasie pojawi się jakaś inna koncepcja nazewnictwa.
> Jak się wiatry skończą to można się wziąc za coś spokojniejszego ;)

Bez zartow.., ustaw w polu Distribution: Tajfun, tak jak proponowal
Wojtek Cieciwa, bo zephyr to troche za slabo.

BTW mam spaprane pole Packager, czy nie lepiej ustawiac tam
Packager: PLD-team <pld-list w mailbox.tuniv.szczecin.pl> ?

> To w devel sobie to darujcie, bo przez najbliższe dni będzie wchiodzić
> do pakietów ze stable to co mam już zrobione.

Bedziemy sukcesywnie wprowadzac te nowe %post i %preun ze stable ale
nie wszystko na raz, stopniowo w trakcie upgrade pakietow czy poprawek.

Na razie postaram sie troche pakietow ze stable podebrac i wrzucac je
do devela.
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin