pam_tally jeszcze raz ..

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Śro, 25 Lis 1998, 11:25:02 CET

On 98.11.24 Tomasz Kłoczko pressed the following keys:

> Na razie rzadne ale mogą tam też wpaść banery od poszczególnych usług i to
> jest powód w sumie/do kupy żeby wydzielić to w katalog (szczerze mówiąć
> podpztrzyłem to trochę z Solka).

No nie wiem... To jest i tak utrudnienie, bo prawie każdy, kto pracował z
uniksami wie, że są pliki /etc/hosts.allow i /etc/hosts.deny. Wyobraź sobie
teraz kogoś, kto miał konto na jakimś debianie, czy redhacie, kto instaluje
sobie PLD i... Nie może znaleźć tych plików. Dopiero po jakimś czasie wyrobi
sobie nawyk wpisywania locate, ale na początku będzie to dla niego spora
zagwozdka... :(

> Znaczy się tcp_wrappers w momencie upgradeu na weresję z /etc/tcpd
> przenosi automatycznie pliki z /etc także przejście jest płynne.

A nie można by było zostawić w /etc/hosts.allow notki, gdzie szukać tych
plików? :)))

Gad (który kiedyś przez kilka godzin klnąc konfigurował /etc/pam.conf zanim
doczytał wreszcie, że jak jest /etc/pam.d , to zawartość pam.conf jest
olewana ;)

PS. Sygnaturka losowa ;)

--
------------------<Gadzinka>--<http://reptile.eu.org/>--<Cyber Service>--