=?ISO-8859-2?Q?Budowanie_kernela_=28by=B3o_Re=3A_Pytania=3A=29 ?=

Czw, 1 Paź 1998, 12:47:25 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Konrad Stepien wrote:

> [...]

Budowanie pakietu nie powinno być interaktywne.
Jak będę przebudowywał pakiety czy Wojtek to jeszcze siedzenie nad tym i
czekanie kiedy pojawią się zapytania to raczej nieporozumienie.

> Ja kombinowałem tak, że jest sobie skrypt, taki np. build-kernel, który
> zapodaje serię pytań (czy patchować tym a tym, jakie drivery do
> dźwięku, itp) robi co trzeba i odpala manuconfig-a. Po tym wszystkim
> zapisuje wszysstko w jakimś katalogu. Można to robić ze środka speca
> (jak się da), albo przed właściwym generowaniem pakietu. Wtedy spec
> musiał by w jakiś sposób odczytać parę żeczy, i w zależności od tego
> budować pakiet.
> np. takie coś w specu

Jeżeli już to obudowanie budowania pakietu dodatkowym frontendem, którym
będzie się konfigurować całoćś i który do SOURCES wrzuci .config i
przebuduje pakiet.

Jeszcze raz podkreślę. Budowanie rpm-ów nie może być interakcyjne. To jest
proces kompletnie wsadowy, którego kompletny opis jest zawarty w specu.