Budowanie kernela (było Re: Pytania:)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 1 Paź 1998, 13:08:26 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Budowanie pakietu nie powinno być interaktywne.
> Jak będę przebudowywał pakiety czy Wojtek to jeszcze siedzenie nad tym i
> czekanie kiedy pojawią się zapytania to raczej nieporozumienie.

Tu masz racje ale niekiedy zachodzi sytuacja tak jak np. z net-toolsami,
klient instaluje sobie np. binlioteke libinet6 i ma zamiar na stable
pomykac po tym protokole. Ty nie mozesz (w przeciwienstwie) do Tornada
defaultowo ustawic "wsio all" a jak nie ustawisz sit'ow do tuneli i sieci
ip6 to bedzie mozna sobie w buty wsadzic taki rpm, bez znaczenia czy to
klient sam sobie generuje czy ty robisz to za niego... IMHO nad ta kwestia
trzeba sie bedzie zastanowic i to najlepiej juz teraz ..

PS
1. Nie chce nawet slyszec o tym jakie moduly wrzucacie do jajek 2.0,
   bo jestem wogole przeciwny tym kernelom i uwazam ze trzeba poczekac do
   gwiazdki na 2.2 ;) Nawet jezeli chodzi o tzw. "jazde probna"

2. Jestem wogole przeciwny binarkom w rpmach z kernelami. Jedynie na czas
instalacji... W updatech powinny byc tylko zrodla+patche + kernel-HOWTO ;)
Klient po zainstalowaniu binarnego rpma powinien otrzymac spatchowane,
rozpakowane jajko w /usr/src/linux-%{version} ze skryptem wykonczajacym
instalacje typu:

echo Czytaj chlopcze i dzieweczko HOWTO przed kompilacja jadra

To nie jest M$ Windows, a kazdy musi sie nauczc sam kompilowac jajka
jezeli chce pracowac na linuxie...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu