Re: Re: Re: =?ISO-8859-2?Q?Budowanie_kernela_=28by=B3o_Re=3A_Pytania=3A=29 ?=

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 1 Paź 1998, 21:03:58 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Konrad Stepien wrote:

> Sciąganie źródeł to akurat nie taki wielki problem. A co ma zrobić
> pacjent, który nie założył sobie pakeitów developmenckich (gcc, bin86
> itd). Ja ma np. w firmie maszynkę z dyskiem 420MB. Oczywiście gcc
> i okolic tam nie ma, bo po co. Tam w tej chwili to nawet nie ma miejsca
> na rozpakowanie źródeł jądra. Pomijam sprawę że kompilowało by się to
> kilka godzin (486SX25/8MB).

W takim wypadku to sie jajka kompiluje na innych hostach np. w domu i
potem na bootkietkach do pracy przenosic...

> Przykład drugi, mój router. Dysk 60MB, wolne 10MB. Jądro kompilowane,
> bo support do sangomy itp. Fajnie by było instalować to z rpm-a, ale
> kombinować ze specami to aż tak mi się nie chce.

Od routerow to sa chlopaki z Linux Router Projeckt ...

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu