Re: Re: Re: =?ISO-8859-2?Q?Budowanie_kernela_=28by=B3o_Re=3A_Pytania=3A=29 ?=

Czw, 1 Paź 1998, 21:36:29 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No nie wiem czy pacjent bylby zadowolony gdyby zamiast np. osmiu
> "pracowal" mu tylko jeden procesor... I to tylko dlatego, ze panowie z
> PLD-stable twierdza, ze kernel ktory wychodzi z ich warsztatu jest
> The Best. Jezeli chodzi nawet o stabile  2.0 to tam tez drivery
> do niektorych kontrolerow nie sa zbyt stabilne... i trzeba co jakis
> czas updatowc ..

A dlaczego nie przygotować dwuch wersji binarek kernela ?
Pod sigle uP i SMP. Tak jest choćby w UltraPenguinie pod sparc64 gdzie w
dystrybucji jest kilka zestawów kerneli. Zapewmne w devel na
intela przydała by się mieć:
- single pod i386
- single pod pentka
- SMP pod pentka

czyli trzy zestawy (SMP pod i386 nie ma sensu).

Na inne architektóry single i SMP.