Re: Re: Re: =?ISO-8859-2?Q?Budowanie_kernela_=28by=B3o_Re=3A_Pytania=3A=29 ?=

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 2 Paź 1998, 08:51:29 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> A dlaczego nie przygotować dwuch wersji binarek kernela ?
> Pod sigle uP i SMP. Tak jest choćby w UltraPenguinie pod sparc64 gdzie w
> dystrybucji jest kilka zestawów kerneli. Zapewmne w devel na
> intela przydała by się mieć:
> - single pod i386
> - single pod pentka
> - SMP pod pentka
>
> czyli trzy zestawy (SMP pod i386 nie ma sensu).
>
> Na inne architektóry single i SMP.

... W develu bedzie jedno modularne jajko single dla Winteli i single pod
AXP (nie wiem czy dla sparcow damy rade zrobic teraz) -> tylko i wylacznie
na czas instalacji. Potem beda szly jajka w postaci sourcow+patchy
zbieranych z vger.rudgers.edu + ac-Coxa + prepache adaptecowe z dialnetu.

	AMEN

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu