Polityka.

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Wto, 13 Paź 1998, 10:54:11 CEST

On Tue, 13 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Ale to juz byla mowa o tym, ze to raczej musi sie tym zajac jedna osoba a
> nawet dwie i to w dodatku niczym jeszcze nie obciazone i mogace sobie
> spokojnie robic te "bootkieti"
Tu się nie zgodzę. Wg. mnie przydało by się zrobić jakiś trochę większy
zespół, bo mimo wszystko dwie osoby raczej sobie z tym nie poradzą. Nie
jest to bowiem sprawa tylko sporządzenia bootkietek, ale zrobienia całego
programu instalacyjnego, który wbrew pozorom jest aplikacją dość
skomplikowaną.
Mogę zająć się tworzeniem takiegoż programu, ale przydałoby się jeszcze
kilku programistów, którzy razem ze mną by się tym zajęli.

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\