Polityka.

Śro, 14 Paź 1998, 09:07:29 CEST

On Tue, 13 Oct 1998, Piotr Grochowski wrote:

> Tu się nie zgodzę. Wg. mnie przydało by się zrobić jakiś trochę większy
> zespół, bo mimo wszystko dwie osoby raczej sobie z tym nie poradzą. Nie
> jest to bowiem sprawa tylko sporządzenia bootkietek, ale zrobienia całego
> programu instalacyjnego, który wbrew pozorom jest aplikacją dość
> skomplikowaną.
> Mogę zająć się tworzeniem takiegoż programu, ale przydałoby się jeszcze
> kilku programistów, którzy razem ze mną by się tym zajęli.

Wydaje mi się, że gro robót to będzie jednak tworzenie dystrybucji. Po
wypuszczeniu pierwszych wersji tempo wprowadzania dalszych zmian w sposób
naturalny zmaleje. Po mimo tego, że teraz z Wojtkiem robimy we dwoje
(tylko) wprowadzanie zasobów do głównego zbioru) to i tak tempo jest duże.
Powiedziałbym nawet, że za duże gdy nadal duża ilość pakietów przez to
tempo nie jest należycie wytestowana więc chyba poszerzanie zespołu ludzi
przynajmniej jeśli chodzi o bezpośredni doistęp do wprowadzania nowych
pakietów nie jest chyba włąściwym działąniem. Jeżeli już to mozna bawić
się w tworzenie jakieś warstwy pośtredniej.

Jeżeli można w tej chwili mówić o jakimkolwiek wąskim gardle w przypadku
PLD-* to jest ono na etapie testowania wstępnego tego co jest zgłaszane na
listę i tego co tuż potem powstaje w postaci pakietów.

Co do instalatora to organizowanie robót wokół takowego może i powinno się
odbywać się bez wtrąćania Wojtka czy mnie jako osób kluczowych, a całość
powinna być poprostu niezależną częśćią w ramach PLD w ramach której bedą
prowadzone potrzebne prace. Z Wojtkiem zajmujemy się pakietami, a ich
ułożenie i dobór jak i sposób instalacji to już insza inszość. Moim i
Wojtka zadaniem jest kolekcjonowanie pakietów które będą dobrze zrobione i
będą wzajemnie pasować do siebie tak dobrze jak to tylko możliwe, z
któtego to zbioru bedzie można pełną ręką czerpać do samej dystrybucji jak
i wszelkich inncy podzbiorów pakietów.