Poważna sprawa! - lokalizacja binarek w devel

Wojciech Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 6 Wrz 1998, 14:02:02 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeszcze raz się spytam .. tak żeby się upewnić.
> Czy telnet(d), rsh(d), rlogin, ftp(d), rcp od kerb5 mogą obsługiwać
> normalne połączenia przychodzące i czy klienci mąg łaczyć się z
> klasycznumi serwerami ?

Tak tzn. jeżeli sobie na cenzorze zainstalowałbyć binarki kerberosa i nie
skonfigurował królestwa tobędą puszczać zwykłych userów (radzą sobie z
shadowami) przyczym połączenia np. telnet nie będą
kodowane ani rozumie się autoryzowane... ale np. ftpd z kerberosa nie
"wyswietla" *.messages * welcome.msg a i w dodatku nie honoruje /etc/ftpusers
/ftpgroup itp jedynie /etc/nologin ;) A taki telnetd
nie "wyświetla" /etc/issue.net... Wiem można je przerobić..

> uzyskały rewizje *ipv6. W samym instalatorze mozna by wtedy wybrać czy
> chce się miec ipv6 co by powodowało instalację innego zestawu pakietów

Hmm... ale tam też jest ping, traceroute itp... czyli generalnie dwa zetstawy
binarek?

> Zapewne mało kto na początku będzie chciał mieć ipv6 więc dawanie go na
> twardo chyba nie będzie dobrym pomysłem (???).

No nie wiem, nie wiem ... jak ludki zobaczą taki frykas ... to będzie pierwszy
Unix z takim wypasłym supportem (obecnie FreeBSD -inria czy jakos tak ma spory
support ale nie do takiego stopnia ;)

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin